Nedovŕšila ešte ani 30 rokov a radí sa medzi päť najlepšie zarábajúcich Austrálčaniek. Poskytla totiž najúčinnejší návod pre všetky ženy, ktoré chcú raz a navždy zmeniť svoje telo.

Meno Kayla Itsines sa za posledné roky stalo vo svete známym. Fitness hviezda Instagramu najskôr len cvičila a zverejňovala svoje fotografie. Jej cieľom však bolo motivovať ostatné ženy k tomu, po čom túžia, ale nevedia sa rozhýbať – zmeniť svoje proporcie tela raz a navždy. Nepôjde to diétami, ale nabehnutím na celkový zdravý životný štýl.

BBG (Bikini Body Guide)

Tréningový plán na 12 dní

Ide o 28-minútové cvičenie pozostávajúce zo štyroch sérií, každá po 7 minút. Práve týmto cvičením si získala pozornosť žien z celého sveta. Nie je totiž dôležité vedieť schudnúť, ale udržať si zdravé, pevné a pekne tvarované telo.

Kayla prišla sú súhrnom posilňovacích a relaxačných cvikov, kondície, kardia a stability.

1. séria: ruky

Kľuky so skokom – spolu 15x
Tricepsové kľuky –  spolu 15x
Plank z dlane na lakeť –  spolu 24x

2. séria: brucho

Brušáky s priťahovaním a odťahovaním nôh – spolu 15x
Plank s odskokom do strán – spolu 20x
Brušáky so zdvihnutím a vystretou rukou do strany – spolu 20x

3. séria: nohy

Drep s výskokom dnu a von –  spolu 20x
Výpady vpred –  spolu 24x
Výpad –  drep –  výpad –  spolu 24x

4. séria: celé telo

Angličáky s ľahom – 10x
Mountain climbers do strán – spolu 40x
Drep s výskokom a s rukou do strán – spolu 20x

Aplikácia na úpravu jedálnička Sweat with Kayla

Kayla sa živí posledných pár rokov ako výživová poradkyňa, motivátorka a fitness inštruktorka. Jej rady a cviky vyhľadávajú ženy po celom svete a preto Kayla prišla aj s aplikáciou na úpravu stravy a návodu na cvičenie „Sweat with Kayla“.

Táto super žena má však ešte jednu aplikáciu so svojím manželom Tobim, a to „Sweat“.

zdroj: tu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.